9. tammikuuta 2014

Olen hommissa autiosaarella larppaajana

My name is Dark Vatter, and I welcome you to the dark side. Tarkoittaen sillä tietenkin tätä Larppaajan arkea tämän musikaalihössötyksen keskellä. Koululaisnäytökset Vaskivuoren lukiolle olivat tänään ja Larppaajat olivat täydessä iskussa. The force was with us.  Kun kuljimme omaa kulkuamme kuin sateen piiskaamaa merenrantaa, ihmisten silmät olivat vain meissä ja kännykkäkamerat lauloivat. They got to know the true power of the dark side! Meistähän olisi voinut tehdä elokuvan. Siitä olisi saanut varmasti Oscar-palkinnon! (-D.V)

Jännittää.. Monta sataa silmäparia.. Yks askel, toinen askel, älä kaadu, älä kaadu! En löydä sanoja sille mitä haluun sanoa, taaskaan.. Hymyilen vaan lempeästi, kyllä ne ymmärtää.. (-Ö)

Ja mä oon niin kyllästynyt siihen että kaikki pyörii Dingon ympärillä. Mitä erikoista siinä leuhkassa on? Kaikki on ihan hulluna siihen, vaikka onhan täällä parempiakin tarjolla, esimerkiksi Örkki. Nurmi ja Vatanenkin ovat kauheita pellejä, innostavat kaikki vielä mukaan Dingon juttuihin. (-P.L)

Mua ärsyttää, kun nykyään ei voi larpata missään rauhassa. Aina joku on tuomitsemassa meitä. Kumminkin vaan kateellisia meiän asuille… Ihan varmasti tuo Dingokin larppaa yksin salaa kotonaan. Mä tiedän sen. Kaikki ovat sydämessään larppaajia. (-K)

Mä en kans voi tajuta, miksei meidän vaan voida antaa tehdä omaa juttuamme rauhassa. Me ei olla ikinä häiritty ketään sillä, mitä me tehdään. Varmasti kaikilla ois kivempaa, jos sais rauhassa olla sellanen ku on. Mä oon kuitenkin tosi innoissani siitä uudesta peli-ideasta, joka me saatiin aika yllättävältä taholta. Siitä tulee niin kivaa! Multa on usein tultu kysymään, mikä meidän larppaajien tarkoitus tämmösessä tarinassa oikein on, mutta mun sydän sanoo, että meillä kaikilla on tässä vielä oma osamme, hyvässä tai pahassa… (-H.P)


Kenen perspektiivistä maailmaa katsomme?